3 Haziran 2012 Pazar

BLOĞUM AÇILIYOR:)))))))))))))

     Gece yarısı aklıma gelen bu blog açma fikri sonucunda bloğumu açıyor olmanın heyecanını yaşıyorum.Bu blog benim için iş ve hayatın getirdiği stresten biraz olsun uzaklaşmak ve hem kendim hemde dostlarım için bir şeyler yapmak isteğimden doğmuştur.Bloğumda günlük hayatta yaptığım şeyleri paylaşacağım.Sizlerin de desteğinizi bekliyorum.Ele aldığım konular alışveriş,kitaplar,kediler,köpekler,mutfak,geziler ve güncel konular olacak.Tüm dostlarımı bloğuma bekliyorum.Ayrıca tema ile uğraştığım ve yeni yeni yazmaya başladığım bloğum için fikirlerinizi de bekliyorum.

    Sevgiler...

3 yorum:

  1. hayırlı olsun bloğunuz, hoşgeldiniz blog alemine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)Çok heyecanlıyım umarım beğenirsiniz..

      Sil
  2. Merhaba Ozi Angel :)
    Hoşgeldin bloglar arasında yerin, tarzınla özel olacak gibi gözüküyor. Yerleşim ve renklerini sevdim. Güzelliklerle dolu paylaşımların olması dileğiyle...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil