12 Haziran 2012 Salı

THE COMPANY MAĞAZASI HEYECANI :)

     Bu mağaza benim  Kadıköy sokaklarında gezinirken keşfedip hayran kaldığım, ilginç ürünler satan bir mağaza. Hediyelik eşya almak için mükemmel bir yer. Çoğu  sadece bu mağazada bulabileceğiniz özel ürünler, fiyatları da çok makul:)
       Farklı dekoratif ürünler,duvar saatleri, levhalar,mutfak,banyo gereçleri, her türlü amaçla kullanabileceğiniz birbirinden güzel çeşit çeşit  galvaniz kutular ve daha bir çooook şey var. Girince her şeyi inceleyip çıkmak istemiyorum:) Ayrıca mağaza da çalan müziğin cd sini de alabiliyorsunuz ki burada çok güzel müzikler keşfediyorum..
     Yine bir çok ürüne bayıldımm. Hepsini almak istiyorum ama bu seferlik bunlarda karar kıldım:)
  
  


  Bu taş bardak altlıkları çok orjinal.Çok çeşitleri vardı ve zor bi seçim oldu tabi...






       Kırmızı Marilyn küllüğü çok beğendim:))







       İstanbul'da olmayanlar üzülmesin internet adresinden alışveriş yapabilirler. http://www.thecompany.com.tr/
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder